Anna & Jörgen - Självutveckling & slagrutegängare

Jag heter Anna Munksgaard och arbetar med energi i olika former.
Jag är utbildad konsult i klassisk Feng Shui, har arbetat med  healing sedan 1994. Jag hjälper till med "husrensningar" och kontroll och avstörning av negativa energiflöden i hem och på arbetsplatser. 
 
På mässan erbjuder Tarot-konsultationer där jag hjälper Dig att se Din framtida själsliga  utveckling och ger Dig verktyg för att hantera din vardag.
 
Behöver Du healing och/eller lösa upp blockeringar i Ditt energiflöde så hjälper jag Dig också med detta.
Kostnad Sek 200 för ca 20 min. Betalning via Swish eller kontant.  
 
 
_________________________________________________________________________________________
 
Jörgen Larsson, slagruteman, medlem i Svenska SlagruteFörbundet.
Hur sover du? Har du värk? Elallergi eller Fibromyalgi? Vet du om att det finns energier som påverkar hur du mår? 
Har du hört talas om bl.a. vattenåder, Currylinjer, Hartmanlinjer och Leylines? Alla dessa frekvenser kan påverka din kropp negativt.
 
Mitt namn är Jörgen Larsson och jag kan direkt på plats under mässan genom att mäta din kropp berätta för dig om du har någon störzon där din säng står. Pris Sek 200 för ca 20 min. Kontant betalning.
 
Välkommen att möta mig på Glädje & Hälsomässan i Ljungby den 25 april 2015!
 
 
Jörgen Larsson, Torggatan 15 A, 362 30 Tingsryd. Tel. 0477-31644

Kommentera här