Din Energi Station

Välkommen till "Din energi station“. Jag heter Heike Marko, jag kommer från Tyskland, jag har en treårig utbildning som fysioterapeut och Massör. Hyltebruk är mitt nya hem sedan augusti 2013. Det är den känslan jag vill ha i "Din energi station“ och föra vidare till mina kunder.
 
Den 19 april öppnade jag dörrarna till en trevlig och vänlig miljö för mina kunder. Mina kunders allmänna välbefinnande är alltid det viktigaste för mig.

"Din energi station“ ligger i Hyltebruk på Bäckgatan 12b.

Vad är då "Din energi station“?
Jag erbjuder traditionell massage, medicinsk massage och spa-massage (Hot Stone massage, Lomi Lomi Nui massage, Ayurveda massage.) Dessutom arbetar jag med HHP-Andullationsterapisystem (kombinationen av infraröd, djup värme och mekaniska vibrationer) och jag behandlar godartade hudirritationer. I mitt företag kan du också få naturliga produkter och dekorationsartikler.

Hjärtligt Välkommen!
Heike Marko

 

 

Kommentera här