Arrangör: Lillan Papp

Hej!

Jag heter Lillan Papp och bor i Vittaryd och jag jobbar med hälsa och välmående för både människor och djur.

I mars 2010 fick jag möjligheten att testa på att bli återförsäljare i ett världsledande företag inom Aloe Vera- Forever Living Products.

Steget in i Forevers verksamhet va inte så svårt då jag redan testat flera produkter under flera år där ibland dem att dricka Aloe Vera för insidan.

Idag hjälper jag andra att med unika Aloe Vrea produkter och ett närverk av kreativa människor, att utan risk och på egna villkor skapa möjligheter till ett rikare liv.

Välkommen till mig på mässan där du kan få svar på hur du kan göra livsstilsförändring till ett smalare, hälsosammare jag. Få mer energi och ta raka vägen till välmående :)

Väl mött!

Lillan Papp

Oberoende återförsäljare / Forever Living Products

0708-510352

 
 Lillan Papp är med för första gången och arrangerar Glädje & Hälsomässa, men är rutinerad inom Forever Living.

Kommentera här